Karta debetowa za granicą – jak nie stracić na wakacyjnych podróżach?

03.07.2017, 08:30
Poziom wiedzy Doradców w bankach wymaga poprawy.

Poziom wiedzy Doradców w bankach wymaga poprawy.źródło: ShutterStock

W czerwcu br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 3 edycji Instytucji roku 2017 zbadali jakość obsługi w placówkach. Ile zapłacę za wypłatę gotówki za granicą? Po jakim kursie zostanie wykonane przewalutowanie? Czy za rozmowy w krajach Unii Europejskiej zapłacę jakieś dodatkowe opłaty? Jak dobrze ubezpieczyć mieszkanie?– na te pytania eksperci szukali odpowiedzi w placówkach bankowych, ubezpieczeniowych oraz wśród telekomów.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Informacja prasowa
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • beza(2017-07-27 14:38) Zgłoś naruszenie 10

    nie dziwi mnie, że getin jest tak dobrze przygotowany, sama tego doświadczam w kontaktach z tym bankiem na co dzień. ma świetną obsługę klienta i potrafią dobrze doradzić.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane