Orlen połączy się z Lotosem. Czy kierowcy muszą bać się monopolu?

autor: Grzegorz Osiecki14.05.2018, 19:01; Aktualizacja: 14.05.2018, 19:11
Prof. Maciej Mataczyński

Prof. Maciej Mataczyńskiźródło: Dziennik Gazeta Prawna

Jeśli spojrzymy na rozwój rynku samochodowego, to za 30-40 lat będziemy mieli elektromobilność. Co to oznacza dla koncernu paliwowego? – na te i inne pytania Grzegorza Osieckiego w czasie Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach odpowiedział prof. Maciej Mataczyński, doradca prawny PKN Orlen.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło: gazetaprawna.pl
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (2)

  • farmaceuta(2018-05-14 19:39) Zgłoś naruszenie 40

    Pan Profesor chyba nie bywa w sklepach skoro uważa, że wyeliminowanie konkurencji nie oznacza wzrostu cen na produkty monopolisty. Teoretycy byli, są i będą. I sponsorzy teoretyków też nie mają źle.

    Odpowiedz
  • b(2018-05-15 09:32) Zgłoś naruszenie 00

    w tamtym tygodniu media skupily uwage na gornikach i niepelnosprawnych a sejm w tym czasie po cichu podniosl ceny benzyny bo zanieczyszcza powietrze i z tym rzad chce walczyc

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie