Uczelnie robią wszystko, aby wychować klientów. Zakładają gimnazja, licea i szkoły podyplomowe

autor: Ewa Wesołowska19.11.2012, 06:57; Aktualizacja: 19.11.2012, 08:22
470 uczelni funkcjonuje w Polsce.

470 uczelni funkcjonuje w Polsce.źródło: ShutterStock

Wyższe uczelnie coraz częściej zakładają gimnazja, licea, szkoły podyplomowe i uniwersytety trzeciego wieku. Taka działalność to nie tylko dodatkowe źródło dochodów w czasach niżu demograficznego, lecz także sposób na wychowanie sobie przyszłych klientów. Strategia marketingowa „od kołyski aż po grób”, której celem jest przywiązanie do siebie klienta na całe życie, coraz bardziej upowszechnia się w polskim szkolnictwie.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • filologini(2012-11-19 12:58) Zgłoś naruszenie 00

    Czyżby uczelnie zapomniały o etapie przedszkolnym? A może to się im nie opłaca? Obrzydliwość. Ludzie, których wykształciliśmy za nasze podatki teraz będą pobierać wysokie opłaty za kształcenie naszych dzieci. Myślę, że takie działania uczelni państwowych powinny być zabronione. Musi istnieć przejrzystość w sektorze publicznym i prywatnym.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane