Nie ma paczki, nie ma listu. Jakie prawa ma klient, gdy poczta nie wykona usługi?

autor: Hubert Rabiega10.09.2017, 12:00
kurier, paczka, przesyłka

Za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi powszechnej przysługuje odszkodowanieźródło: ShutterStock

W razie niewykonania lub nienależytego wykonania usługi pocztowej każdemu klientowi przysługuje szereg uprawnień, z odszkodowaniem lub zwrotem opłat włącznie.

Reklama


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama


Źródło:gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • Maria(2017-09-26 19:51) Zgłoś naruszenie 10

    nie ma żadnych praw, zginął na poczcie w Warszawie list polecony z niemiec i nikt nie odpowiedział za to

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Poradnik konsumenta

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama