statystyki

Atelewizyjni: Cordcutterzy mogą zrewolucjonizować rynek mediów

autor: Sylwia Czubkowska29.10.2017, 20:00
– Bycie cordneversem to więcej niż tylko oglądanie treści telewizyjnych czy wideo na innych niż telewizor ekranach. To pokolenie, które ma również nowe potrzeby: i komunikacyjne, i dotyczące rozrywki – tłumaczy Michał Kreczmar.

– Bycie cordneversem to więcej niż tylko oglądanie treści telewizyjnych czy wideo na innych niż telewizor ekranach. To pokolenie, które ma również nowe potrzeby: i komunikacyjne, i dotyczące rozrywki – tłumaczy Michał Kreczmar.źródło: ShutterStock

Miała zostać uśmiercona przez internet, a jednak trzyma się nieźle. Ale dorasta pierwsze pokolenie, które tradycyjną telewizję zna głównie ze starych filmów.

Brak zawartości do momentu zaakceptowania cookie


Pozostało jeszcze 0% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • Strategon.pl(2017-10-30 15:52) Zgłoś naruszenie 00

    Reklama w internecie teraz to podstawa. Myślę, że ta telewizyjna też ma przyszłość. Przecież nie wszyscy "siedzą" w internecie.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane