Firma Souvre Internationale od 2 lat pretenduje do bycia numerem jeden w branży marketingu społecznościowego. Jej Partnerzy z każdym dniem zbliżają się do upragnionego celu.

Marketing to entuzjazm, którym Partnerzy Souvre dzielą się z odbiorcami produktów kolagenowych, naturalnych suplementów diety i perfum. Dynamiczny rozwój firmy potwierdzają liczne osiągnięcia. Moment, w którym liczba Partnerów Souvre przekroczyła 50 000, a obroty od kwietnia 2016 r. sięgnęły 40 mln zł, nastał wyjątkowo szybko, bo po niespełna 18 miesiącach. – Statystyki potwierdzają, że oferta stanowiąca hybrydę kosmetyków klasy premium i produktów codziennego użytku jest skrojona na miarę potrzeb każdego klienta - mówi Waldemar Smoliński, Prezes Souvre Internationale.

Souvre jest firmą przyjazną środowisku, której przyświeca cel polegający na dostarczaniu odbiorcom najlepszych produktów, które pozwolą zadbać o ich zdrowie i urodę. – Nieustannie poszerzamy marketingowe horyzonty: wczoraj Polska, dzisiaj Europa, jutro cały świat – jesteśmy coraz bliżej spełnienia tej obietnicy. Prowadzimy wysyłkę produktów do 27 państw. Każdego dnia spływają do nas zapytania od osób z zagranicy, które są zainteresowane współpracą – dodaje Dariusz Holeniewski, Dyrektor Generalny Souvre Internationale.

Wartość marki rośnie dzięki skutecznym działaniom realizowanym na polu biznesowym, z kolei dobrą opinię o produktach Souvre tworzą tylko i wyłącznie pozytywne doświadczenia, jakie towarzyszą ich użytkownikom. Jakość to najlepszy biznes plan.