Firma zatrudnia ponad 700 osób. Utrzymuje politykę otwartego dialogu, co realizowane jest poprzez kwartalne spotkania online z zarządem, podczas których pracownicy mają możliwość zadawania anonimowych pytań.

W 2025 r. zrealizowano rekordową liczbę godzin szkoleń, obejmujących BHP, etykę, cyberbezpieczeństwo oraz kompetencje miękkie. Pracownicy korzystali z platformy do nauki języków, dofinansowania kursów i studiów. Wdrożono globalny projekt „Strategia Rozwoju Ludzi” do planowania ścieżek kariery, a także nowe programy mentoringowe i coachingowe.

Bezpieczeństwo jest wartością nadrzędną, co potwierdza niski wskaźnik wypadkowości LTIR. Wszyscy pracownicy objęci są programem ENGIE One Safety. Regularnie prowadzone są akcje edukacyjne. W bieżącym roku tematem przewodnim była profilaktyka zdrowia psychicznego i wsparcie w sytuacjach kryzysowych.

W bieżącym roku ENGIE Services kontynuowała rozwój programu DEI (Diversity, Equity & Inclusion), zapewniając każdemu pracownikowi równe szanse rozwoju, awansu i dostępu do informacji. Organizowane były także liczne inicjatywy integracyjne, w tym konkursy sportowe (Letni Sportowiec ENGIE), ENGIE Advent Christmas Challenge, konkursy dla dzieci oraz regularne spotkania i wyjazdy integracyjne.

Więcej na forumbiznesu.pl