Ponownie wysoko oceniono działania Spółki na rzecz promowania zasad odpowiedzialnego biznesu, szczególnie w obszarze polityki wobec pracowników. Spółka logistyczno-zakupowa Polskie Supermarkety wraz ze podmiotami detalicznymi tworzy największą polską sieć supermarketów, która od ponad 28 lat rozwija się w oparciu wyłącznie o rodzimy kapitał. Rozwój ten nie byłby możliwy bez zaangażowania pracowników, stanowiących dla Spółki jej najcenniejszy zasób. Dlatego kluczowym elementem polityki HR Polskich Supermarketów jest zapewnienie stabilnych warunków zatrudnienia, dostępu do opieki medycznej, możliwości podnoszenia kwalifikacji, planowania ścieżek rozwoju oraz przejrzystego systemu awansów.

Potwierdzeniem tego podejścia jest katalog benefitów, obejmujących każdego pracownika i jego rodzinę. Wśród nich znajdują się m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenia rodzinne, wyprawki dla pierwszoklasistów oraz dofinansowania do różnego rodzaju kursów i szkoleń, w tym językowych. Wprowadzenie świadczeń poprzedziły szerokie konsultacje i analiza potrzeb pracowników.

Uzyskany tytuł potwierdza pozycję Polskich Supermarketów jako firmy solidnej, wrażliwej na potrzeby lokalnych społeczności oraz zatrudnionych w niej osób – pracodawcy, z którym warto związać swoją zawodową przyszłość. Program Liderzy Społecznej Odpowiedzialności ma na celu upowszechnianie w Polsce zasad CSR oraz wskazywanie liderów konsekwentnie realizujących założenia społecznie odpowiedzialnego biznesu.