statystyki

Cena za bilet lotniczy już nas nie zdziwi

autor: Danuta Pawłowska21.03.2014, 07:25; Aktualizacja: 21.03.2014, 09:26
samolot czas

Nowe prawo oznacza większą świadomość klientów przy zawieraniu umów, ujednolicenie przepisów i pełniejsze korzystanie z praw konsumentówźródło: ShutterStock

Kilka miesięcy temu kupowałem bilet lotniczy w jednej z tanich linii. Nie zauważyłem, że przewoźnik sprytnie pozaznaczał dodatkowe opcje i nie zrezygnowałem z nich. To zaważyło oczywiście na tym, że ostateczna cena biletu była znacząco wyższa. Kilka dni temu znów chciałem zrobić rezerwację, ale byłem już czujny, zauważyłem jednak, że linia zmodyfikowała formularz i nie naciąga klientów na ukryte koszty. Czy coś się zmieniło w przepisach? – pyta pan Tomasz.

Wygląda na to, że linia lotnicza, z której usług korzystał nasz czytelnik, wyprzedziła zmiany, które nas czekają i już zastosowała się do nowych, korzystniejszych dla klientów przepisów. W czerwcu wejdzie bowiem w życie nowa ustawa o prawach konsumenckich. W ramach dostosowywania krajowych przepisów do rozwiązań unijnych czeka nas wzmocnienie praw konsumentów i szerszy dostęp do informacji.


Pozostało 86% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane