Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Volkswagen Golf pobił Garbusa – z taśmy zjechał 30-milionowy egzemplarz

Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
Golf I (1974 do 1983): „Wszystko rozpoczęło się rewolucją w 1974 roku” – wspomina Klaus Bischoff, szef designu marki Volkswagen. „Przejście z Garbusa do Golfa było rewolucyjne. Wraz z przestawieniem się z chłodzonego powietrzem, montowanego z tyłu silnika na chłodzony wodą silnik z przodu i z napędu na tylną oś na napęd na przednie koła powstała całkiem nowa konstrukcja samochodu. Pod względem stylistyki, projektanci Volkswagena – dzięki legendarnemu projektowi Giorgio Giurgiaro – zamienili okrągłe kształty na bardziej kanciastą formę.”
Golf I (1974 do 1983): „Wszystko rozpoczęło się rewolucją w 1974 roku” – wspomina Klaus Bischoff, szef designu marki Volkswagen. „Przejście z Garbusa do Golfa było rewolucyjne. Wraz z przestawieniem się z chłodzonego powietrzem, montowanego z tyłu silnika na chłodzony wodą silnik z przodu i z napędu na tylną oś na napęd na przednie koła powstała całkiem nowa konstrukcja samochodu. Pod względem stylistyki, projektanci Volkswagena – dzięki legendarnemu projektowi Giorgio Giurgiaro – zamienili okrągłe kształty na bardziej kanciastą formę.” / Media

Powiązane

Reklama

Komentarze(0)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    Reklama
    Reklama

    Zobacz więcej