Za kierownicą pojazdu Lola B12 zasiadł dyrektor firmy, Lord Drayson, który sam określa się jako „wariat na punkcie samochodów”. Paul Drayson założył ją w 2007 roku, kiedy był ministrem nauki i techniki w poprzednim rządzie Partii Pracy.
Lola B12 musiała spełnić wymogi swojej klasy, to znaczy ważyć poniżej tony bez kierowcy. Konstruktorzy osiągnęli to używając podwozia swojego innego samochodu, z silnikiem na bioetanol, który sprawdził się już na torze w Le Mans we Francji. Na tym podwoziu zamontowano silnik elektryczny napędzany lekkim akumulatorem o pojemności 20 kilowatogodzin, zdolnym dać pojazdowi 850 koni mechanicznych mocy.
Następny projekt Lorda Draysona to elektryczny pojazd, budowany wspólnie z Maclarenem i z singapurską firmą Spark. Ma on startować w pierwszym sezonie Formuły E - nowych mistrzostw samochodów elektrycznych, które wystartują we wrześniu przyszłego roku w Londynie. Inne wyścigu Formuły E będą rozgrywane w Rzymie, Miami, Pekinie i Rio de Janeiro.