Reklama

Reklama

Volkswagen Golf pobił Garbusa – z taśmy zjechał 30-milionowy egzemplarz

Subscribe Youtube image Subskrybuj nas na Youtube
Golf I (1974 do 1983): „Wszystko rozpoczęło się rewolucją w 1974 roku” – wspomina Klaus Bischoff, szef designu marki Volkswagen. „Przejście z Garbusa do Golfa było rewolucyjne. Wraz z przestawieniem się z chłodzonego powietrzem, montowanego z tyłu silnika na chłodzony wodą silnik z przodu i z napędu na tylną oś na napęd na przednie koła powstała całkiem nowa konstrukcja samochodu. Pod względem stylistyki, projektanci Volkswagena – dzięki legendarnemu projektowi Giorgio Giurgiaro – zamienili okrągłe kształty na bardziej kanciastą formę.”
Golf I (1974 do 1983): „Wszystko rozpoczęło się rewolucją w 1974 roku” – wspomina Klaus Bischoff, szef designu marki Volkswagen. „Przejście z Garbusa do Golfa było rewolucyjne. Wraz z przestawieniem się z chłodzonego powietrzem, montowanego z tyłu silnika na chłodzony wodą silnik z przodu i z napędu na tylną oś na napęd na przednie koła powstała całkiem nowa konstrukcja samochodu. Pod względem stylistyki, projektanci Volkswagena – dzięki legendarnemu projektowi Giorgio Giurgiaro – zamienili okrągłe kształty na bardziej kanciastą formę.” / Media
Volkswagen Golf pobił dotychczasowego rekordzistę Volkswagena Betlee (Garbusa), którego wyprodukowano od 1938 do 2003 r ponad 21,5 mln egzemplarzy. Jak poinformował koncern w Wolfsburgu, z taśmy zjechał 30-milionowy egzemplarz tego popularnego modelu. To już 7. generacja Volkswagena Golfa. Zobacz całą rodzinę.

Powiązane

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama

Zobacz więcej

image for background

Przejdź do strony głównej