Na facebookowym profilu Volvo Auto Polska wystartował konkurs "Całkiem jak Ty". Do wygrania użytkowanie nowego modelu V40 wraz z kartą paliwową. Zwycięzcę wybiorą m.in. ambasadorowie marki Małgorzata Kożuchowska i Piotr Adamczyk.

W konkursie może wziąć udział każdy dorosły obywatel Polski posiadający ważne prawo jazdy kategorii B. Zadanie polega na nagraniu krótkiego filmu, w którym kandydat na ambasadora przekona do siebie internautów oraz konkursowe jury. Ma na to czas do końca kwietnia, a następnie odbędzie się głosowanie użytkowników na najlepszy film, które potrwa do 6 maja. Wtedy też zostanie wyłoniona dwudziestka najwyżej ocenionych zgłoszeń. Z tej puli jury konkursu, przedstawiciel firmy Volvo oraz jej ambasadorowie - Małgorzata Kożuchowska oraz Piotr Adamczyk, wybiorą zwycięzcę.

Nagrodą za zajęcie pierwszego miejsca jest możliwość użytkowania nowego Volvo V40 przez trzy miesiące. Dodatkowo zwycięzca dostanie kartę paliwową, otrzyma tytuł ambasadora marki i możliwość promowania nowego samochodu na polskim rynku.

Dla 19 pozostałych laureatów, Volvo Auto Polska przygotowało zestawy gadżetów Volvo.

"Pojawienie się na rynku nowego Volvo V40, to dla nas duże wydarzenie. Zależy nam, żeby nasi klienci, a także wszyscy miłośnicy motoryzacji, designu i luksusowych samochodów, pokazali nam swoją kreatywną stronę. Chcemy zobaczyć jak wyobrażają sobie Volvo V40 i siebie samych w roli kierowców tego wyjątkowego samochodu. Temat przewodni konkursu: +Całkiem jak Ty+, daje wiele możliwości twórczych, a fani Volvo już nie raz przekonali nas o swojej pomysłowości, dlatego również tym razem liczymy na ciekawe produkcje" - powiedział Łukasz Wójcik, meneger z Volvo Auto Polska.