statystyki

W Niemczech biznes motoryzacyjny zaczął grać razem z rządem

autor: Łukasz Grajewski , @Lukaszgrajewski05.03.2019, 07:03; Aktualizacja: 05.03.2019, 07:11
Państwo chce hojnie wspierać przemysłowych czempionów

Państwo chce hojnie wspierać przemysłowych czempionówźródło: ShutterStock

Krótko po ogłoszeniu narodowej strategii przemysłowej BMW i Daimler zapowiadają wspólne działanie

Dotychczas BMW oraz Daimler mocno ze sobą konkurowały, sprzedając na całym świecie pojazdy z najwyższej półki. „Sytuacja musi być poważna, jeśli odwieczni rywale decydują się na współpracę” – skomentował najnowsze doniesienia dziennik „Frankfurter Allgemeine Zeitung”.

Firmy w odstępie kilku tygodni zapowiedziały połączenie wysiłków w dwóch, tylko pozornie odrębnych, segmentach. W połowie lutego podano informację o połączeniu spółek car-sharingowych. DriveNow i Car2Go po przekształceniu w jeden podmiot będą w posiadaniu ok. 60 mln zarejestrowanych użytkowników, głównie w Europie, USA, ale również w państwach azjatyckich.


Pozostało jeszcze 79% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama

Komentarze (1)

  • Mały Jaś(2019-03-05 12:33) Zgłoś naruszenie 00

    Do tej pory każdy tamtejszy rząd zawsze grał z przemysłem motoryzacyjnym. Dotyczy to również okresu przed 1939 rokiem

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie