Jak odkorkować autostradę A2 i bezboleśnie poszerzyć gierkówkę

autor: Krzysztof Śmietana25.04.2018, 08:06; Aktualizacja: 25.04.2018, 08:24
– Wstępnie zakładamy, że duża obwodnica Warszawy będzie gotowa ok. 2027 r., czyli w terminie zbliżonym do daty zakończenia budowy CPK – mówi Szymon Huptyś.

– Wstępnie zakładamy, że duża obwodnica Warszawy będzie gotowa ok. 2027 r., czyli w terminie zbliżonym do daty zakończenia budowy CPK – mówi Szymon Huptyś.źródło: ShutterStock

Drogowcy szykują się do poszerzenia autostrady z Łodzi do Warszawy i budowy wielkiej obwodnicy stolicy.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna

Reklama

Komentarze (13)

  • CZŁOWIEK ! - głupcze.(2018-05-13 13:56) Zgłoś naruszenie 20

    trzeba odbudować zniszczony ustawą o ptz z 2010r, pozamiejski drogowy transport zbiorowy, a ludzie będą znowu jeżdzić autobusami i nie będzie tłoku na autostradach, bo teraz każdą jedną d. . . . wiezie odrębny samochód, gdyż transportem zbiorowym nie daje się nigdzie dojechać. Niestety patrząc na przedstawiony na stronie RCL przez Ministerstwo Infrastruktury projekt ustawy o zmianie ustawy o publicznym transporcie zbiorowym UD 126, byłoby jeszcze gorzej, gdyż proponuje się dalsze niedopuszczanie samorządów do narzędzi jakie proponuje rozporządzenie (WE) 1370/2007, a m. innymi proponuje się utrzymanie dyskryminacji podmiotów wewnętrznych w stosunku do możliwości proponowanych przez (WE) 1370/2007, proponuje się utrzymanie zakazu przyznawania prawa wyłącznego - (ART. 20-ty, czyli tzw. wolnoamerykanka), proponuje się dodanie nowego haniebnego ART. 5a, określającego minimalny poziom obsługi transportem zbiorowym w Polsce na poziomie poniżej godności człowieka, gdzie transport zbiorowy miałby zapewniać tylko połączenia pomiędzy miastem wojewódzkim, a miastami powiatowymi wchodzącymi w skład danego województwa, a także połączenia pomiędzy powiatowymi miastami sąsiadującymi, czyli tak jak było przed ok. 100-laty, ale przecież dalej mogłoby tak być nawet bez "wielkodusznej łaski panującego ustawodawcy".

    Odpowiedz
  • EOP(2018-04-28 09:18) Zgłoś naruszenie 30

    W tym roku w Sofii, Bulgaria otworzono obwodnice 3 pasmową, bezpłatną. A co z S12 w wojewodztwie lodzkim? Sulejów zakorkowany jest zawsze!!!!

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • ZŁOMIARZE GÓRĄ !(2018-04-26 12:48) Zgłoś naruszenie 73

    Oj, już niedługo trzeba chyba będzie poszerzać wszystkie polskie drogi, a w miastach wycinać ostatnie parki i skwerki pod parkingi, bo tak działa ustawa o publicznym transporcie zbiorowym, niestety zaproponowany przez Ministerstwo Infrastruktury projekt nowelizacji ustawy o ptz , UD 126, z dn. 16.02.2018, w zakresie pozamiejskiego drogowego transportu zbiorowego, tę sytuację chyba jeszcze pogorszył by. W Polsce istnieje szkodliwe "zjawisko przymusowego posiadania samochodu", ludzie kupują stare grat za parę groszy, choć nie stać ich na utrzymanie tego złomu, bo w Polsce bez własnego samochodu nie daje żyć, a jak ktoś kupi takiego złoma to jeżdzi nim wszędzie, i poza miastem i w mieście, mamy chyba najgorsze powietrze i chyba najwięcej ludzi umiera z powodu smogu, czy też ginie w wypadkach samochodowych. W ostatnich 3 lat Polacy kupili prawie 4 mln. aut osobowych najczęściej 10-cio letnich. Niestety zaproponowana ustawa działałaby na szkodę zwykłych Polaków - z takich przepisów nadal cieszyliby sie tylko importerzy i sprzedawcy mocno używanych i trujacych samochodów z wszelkich normalnych państw tego świata, gdzie najczęściej takie samochody nie byłyby dopuszczone do ruchu.

    Odpowiedz
  • kierowca(2018-04-26 10:36) Zgłoś naruszenie 40

    podnieść opłaty, wtedy wszyscy pojadą starą dwójką, ewentualnie może czas najwyższy po wyprzedzeni zjechać na prawy pas... u nas to standard jazda sznurkiem lewym pasem i potem takie gamonie płaczą że ich z prawej wyprzedzają, najwyższa pora nauczyć się zmieniać pas płynnie,

    Odpowiedz
  • travwers v 02(2018-04-25 14:11) Zgłoś naruszenie 82

    Miejscy radni PO z Łodzi jak chcą naprawić bzdurne rozwiązania pana Grabarczyka i przedłużać S-8 to niech robią to za swoje pieniądze lub b. ministra Grabarczyka, a nie za nasze. S-8 pod Łodzią to kolejna nieudana inwestycja utrudniająca życie kierowcom. Wariant S-8 przez Zduńską Wolę i Łask okazał się kosztotwórczym niewypałem.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • Jan(2018-04-25 10:52) Zgłoś naruszenie 71

    A4 też by sie przydało po 3 pasy.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • o(2018-04-25 10:02) Zgłoś naruszenie 81

    Zlikwidować bramki. No ale na to nie pozwoli państwo kolesi rządzące tym krajem.

    Odpowiedz
  • -KL-(2018-04-25 10:00) Zgłoś naruszenie 100

    A nie lepiej zbudować od razu 4 pasy? Przecież jeśli to lotnisko rzeczywiście ruszy to 3 pasy na pewno będzie mało. Ciekaw jestem o ile droższa byłaby budowa dodatkowych 2 pasów zamiast dodatkowego jednego i jak to się ma do kosztów ewentualnej dobudowy czwartego pasa np. za 10 lat.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • zwck(2018-04-25 09:32) Zgłoś naruszenie 90

    Korki na A2 to się dopiero zaczną jak ruszą bramki przed Warszawą

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie