Telekomunikacja: Niewiele skarg składanych na uciążliwy telemarketing

autor: Sławomir Wikariak06.10.2016, 07:29; Aktualizacja: 06.10.2016, 11:00
telefon, telekomunikacja, konsument

Chyba trudno znaleźć osobę, która nie była bombardowana niechcianymi ofertami. Dlatego też ustawodawca zdecydował się postawić tamę tego typu praktykom.źródło: ShutterStock

Przepisy, które miały ukrócić nękanie konsumentów przez telefon czy e-mail, pozostają martwe. W ciągu dwóch lat wszczęto zaledwie cztery postępowania przeciwko naruszającym je firmom.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (3)

  • konsument(2016-10-12 21:43) Zgłoś naruszenie 40

    ja wysłałem pisma do uke, giodo i uokik w sprawie spamu i nękających telemarketerów (również wymienionych w tym artykule). wszystkie te instytucje zbywają obywatela. podają gąszcz przepisów, odsyłają wzajemnie do siebie - spychologia.

    Odpowiedz
  • cd(2016-10-12 13:10) Zgłoś naruszenie 20

    Skarg i powodów do nich jest multum ale operator tak się "zorganizował", że nie wiadomo gdzie i komu te skargi składać

    Odpowiedz
  • poszkodowany(2016-10-10 16:40) Zgłoś naruszenie 40

    Z tekstu wynika, że skarg jest dużo (ponad 300). Problem w tym, że UKE - jak wynika z tekstu - wszczął 3 postępowania. Tj. jedna na 100 skarg kończy się wszczęciem stosownego postępowania - przepisy są zatem "martwe" z powodu bezczynności UKE, który ma najlepsze narzędzia do karania naruszycieli. #PańśtwoTeoretyczne

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane