Reklama firmy Orange w której użyto stwierdzenia „Prędkość nielimitowanego LTE - Bez ograniczeń prędkości", naruszyła normy Kodeksu Etyki Reklamy.

Do takiego wniosku doszła Rada Reklamy do której wpłynęła skarga zaniepokojonego konsumenta. Wskazał on, że firma Orange na swojej stronie internetowej reklamuje internet LTE z pakietem danych 50 GB za 59,90 zł z informacją, że po przekroczeniu tego pakietu, nie ma ograniczenia prędkości.

„Tymczasem okazuje się, że w regulaminie jest zaszyta informacja iż prędkość ulega ograniczeniu do 1 Mb/s po wykorzystaniu transferu 100GB.”

Zdaniem Zespołu Orzekającego reklama zawierając hasło „Bez ograniczeń prędkości" mogła wprowadzać w błąd co do właściwości reklamowanego produktu oraz nadużywać zaufania odbiorców i wykorzystywać ich brak doświadczenia lub wiedzy.