statystyki

Patologie w opłatach reprograficznych. Konsument powinien wiedzieć ile i za co płaci

autor: Sławomir Wikariak22.12.2015, 07:28; Aktualizacja: 22.12.2015, 08:17
płyty CD

Opłata reprograficzna ma rekompensować twórcom ich straty ponoszone z tytułu legalnegoźródło: ShutterStock

Konsument powinien mieć świadomość, że w ogóle płaci i za co. Tymczasem większość Polaków nie ma pojęcia, że opłata jest pobierana, od czego i przede wszystkim dlaczego - mówi w wywiadzie dla DGP Michał Kanownik, prezes Związku Importerów i Producentów Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego Branży RTV i IT – ZIPSEE „Cyfrowa Polska”.

Zanim spytam o waszą nową inicjatywę, chciałbym wpierw wyjaśnić, czym są opłaty reprograficzne. Często nazywa się je podatkiem od piractwa...


Pozostało jeszcze 90% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

Szukaj

Polecane