Reklama

Reklama

Co motywuje młodych ludzi bardziej niż pieniądze? Oto 10 sposobów

1. Dostęp do nowych technologii Młodzi pracownicy to pokolenie ludzi dorastających w świecie nowych technologii. Coraz częściej mówi się nawet o nowym pokoleniu C – od angielskiego ,,connected” czyli podłączony do sieci. Zadaniem pracodawcy powinno być więc umożliwienie korzystania z nowych technologii w pracy. Dostęp do internetu, nowoczesnych narzędzi komunikacji czy urządzeń mobilnych nie tylko ułatwia pracę, ale także wpływa na kreatywność i poszukiwanie nowych rozwiązań. Cyfrowe i społecznościowe media ogrywają ogromną rolę w życiu pokolenia Y. Pozwalając na korzystanie z nich w czasie pracy (oczywiście, w granicach rozsądku) pracodawca pokazuje, że rozumie potrzeby podwładnych i wie, że ich życie pozazawodowe jest równie ważne.
1. Dostęp do nowych technologii Młodzi pracownicy to pokolenie ludzi dorastających w świecie nowych technologii. Coraz częściej mówi się nawet o nowym pokoleniu C – od angielskiego ,,connected” czyli podłączony do sieci. Zadaniem pracodawcy powinno być więc umożliwienie korzystania z nowych technologii w pracy. Dostęp do internetu, nowoczesnych narzędzi komunikacji czy urządzeń mobilnych nie tylko ułatwia pracę, ale także wpływa na kreatywność i poszukiwanie nowych rozwiązań. Cyfrowe i społecznościowe media ogrywają ogromną rolę w życiu pokolenia Y. Pozwalając na korzystanie z nich w czasie pracy (oczywiście, w granicach rozsądku) pracodawca pokazuje, że rozumie potrzeby podwładnych i wie, że ich życie pozazawodowe jest równie ważne. / ShutterStock
Z jednej strony niecierpliwi, leniwi, nielojalni. Z drugiej – nowocześni, kreatywni, ambitni. Niezależnie od opinii na temat pokolenia Y, pracodawcy muszą pogodzić się z faktem, że to właśnie oni opanowują teraz rynek pracy. Odpowiedzialne podejście do obowiązków i lojalność względem pracodawcy – czy można obecnie na to liczyć u młodych? Przedstawiamy 10 sposobów, które zmotywują ich bardziej niż pieniądze.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

logo Karolina Nowakowska

Karolina Nowakowska

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama

Zobacz więcej

image for background

Przejdź do strony głównej