Linie lotnicze próbują unikać odpowiedzialności wobec konsumentów Sprawdź, jak nie dać się oszukać

09.08.2015, 12:00
Z powodu niewystarczającej ilości miejsca załoga często wymaga, aby bagaż podręczny został przekazany do luku bagażowego, często już w drodze do samolotu. Przewoźnik nie bierze wówczas odpowiedzialności za umieszczone w nim cenne przedmioty.

Z powodu niewystarczającej ilości miejsca załoga często wymaga, aby bagaż podręczny został przekazany do luku bagażowego, często już w drodze do samolotu. Przewoźnik nie bierze wówczas odpowiedzialności za umieszczone w nim cenne przedmioty.źródło: ShutterStock

Europejskie Centrum Konsumenckie zwraca uwagę, że przewoźnicy nie zawsze starają się być fair wobec swoich pasażerów. Często oferują niepełną rekompensatę licząc na to, że klient nie upomni się o swoje prawa.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:gazetaprawna.pl
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (2)

  • l(2015-08-18 09:57) Zgłoś naruszenie 00

    a dlaczego tylko konsumenci, tendencja unicestwienia wielu zdolnych i bardzo przedsiębiorczych przedsiębiorców jest, prawo z Brukseli, polskie wielokrotnie do „b” jest i tak im pasuje wiele przepisów , orzeczeń z których nic lub mało co wynika , głownie konkretnego , hamuj erozwój pieniędzy nadal brak !

    Odpowiedz
  • Koszałek Opałek(2015-08-14 14:09) Zgłoś naruszenie 00

    Wszyscy są mądrzy,patyczkują się z przewoźnikiem,wypisują błędy jakie popełniają.A dlaczego nie podajecie konkretnego przewoźnika,dlaczego nie piętnuje się go za te cwaniackie zagrywki-?Skoro są one niezgodne z prawem lub międzynarodowymi postanowieniami to w czym problem-? Gwarantuję,że szybko jeden z drugim zostali by przywołani do porządku i w trosce o kasę jakość usług by się poprawiła.Nie jest tajemnicą,że dzikie praktyki i cwaniactwo uprawiane jest w tanich liniach lotniczych.Żadna poważna linia,poważny przewoźnik nie pozwoli sobie na takie jak te wyżej opisane w art.numery bo doskonale zdaje sobie sprawę z tego czym dla niego na dłuższą metę by to się skończyło.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Poradnik konsumenta

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

Szukaj

Polecane