Przedsiębiorcy bez ochrony w internecie

autor: Joanna Kowalska10.03.2014, 16:15; Aktualizacja: 10.03.2014, 17:39
Do tej pory na zwrot towaru konsument miał 10 dni. Nowe prawo wydłuża ten termin do 14 dni.

Do tej pory na zwrot towaru konsument miał 10 dni. Nowe prawo wydłuża ten termin do 14 dni.

Konsument będzie miał 14 dni na zwrot towaru, a wszelkie dodatkowe koszty, o których nie został poinformowany przed zawarciem umowy poniesie przedsiębiorca. Zmiany przewiduje nowa ustawa o prawach konsumenta, która jest obecnie w Sejmie.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło: gazetaprawna.pl
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Poradnik konsumenta

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

Szukaj

Polecane