30 lat ochrony konsumenta. Czy w końcu mamy więcej praw niż przedsiębiorcy?

autor: Paweł Sikora14.05.2019, 07:00; Aktualizacja: 01.06.2019, 15:01
rachunek-umowa-telekomunikacja-telefon

Na początku przemian legislacyjnych i ustrojowych priorytetem w zakresie dbania o konsumenta - była ochrona konsumentów na rynkach zmonopolizowanych.źródło: GazetaPrawna.pl

By na początku polskiej transformacji zapewnić rozwój konkurencji, chronić podmioty gospodarcze przed monopolami oraz interesy konsumentów powołano Urząd Antymonopolowy. Do tego w ciągu ostatnich 30 lat powstało szereg przepisów umożliwiających skuteczną reklamację produktów i usług oraz poszerzyło dostęp do dóbr nie tylko o rynki krajowe, ale i zagraniczne.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:gazetaprawna.pl
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Poradnik konsumenta

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

Szukaj

Polecane