statystyki

Telestrada znów (nieuczciwie) łowi klientów

autor: Patryk Słowik, Jakub Styczyński15.05.2018, 07:32; Aktualizacja: 15.05.2018, 08:09
pilot, telewizja, tv

Zdaniem mec. Macieja Trąbskiego przedsiębiorcy nie pomogłoby tłumaczenie, że stwierdzenie o braku limitu dotyczy liczby sieci, do których można dzwonić, a nie liczby połączeńźródło: ShutterStock

Spółka, wobec której Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał decyzję w 2012 r., ponownie narusza prawo. Skarżą się już na to dziesiątki wprowadzonych w błąd klientów, a urzędnicy potwierdzają, że działalności Telestrady przyjrzą się po raz kolejny.

Telestrada to przedsiębiorca telekomunikacyjny oferujący usługi telefoniczne. Ma blisko 100 tys. abonentów, ale chce mieć znacznie więcej. Dlatego ruszyła z ofertą „szalenie korzystnej” umowy na świadczenie usług telefonicznych. Reklamuje ją hasłem „Rozmowy na komórkowe – 17,99 zł/mies. bez limitu”.

Sęk w tym, że w odległym punkcie regulaminu czytamy, że opłata w tej wysokości obowiązuje tylko do 50 minut miesięcznie. Po przekroczeniu tego progu trzeba już zapłacić blisko 38 zł – czyli stawkę rynkową.

– Jakie to więc „bez limitu”? 50 minut można wygadać w jeden dzień. Czuję się oszukany – napisał do redakcji DGP jeden z konsumentów.


Pozostało jeszcze 77% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Komentarze (9)

  • kb(2018-07-24 11:52) Zgłoś naruszenie 81

    A przypadkiem nie pracujesz w Telestradzie?

    Odpowiedz
  • K.B.(2018-05-18 07:50) Zgłoś naruszenie 59

    Korzystam z telestrady i płace 17,99 zł brutto i mam połączenia bez limitu. Tylko jak wyjeżdżam za granice i dzwonie w roamingu mam limit 50 minut potem rzeczywiście płacę 20 zł drożej

    Odpowiedz
  • Maria(2018-09-20 12:47) Zgłoś naruszenie 47

    co za dureń czytał ofertę i jej nie zrozumiał, i robi hałas na cała wieś. W ofercie jasno jest napisane, że Bonus Krajowy 17.99 bez limitu do wszystkich komórek w kraju. Poza granicą jest 50 minut

    Odpowiedz
  • Arturo(2019-01-15 17:30) Zgłoś naruszenie 42

    Niestety ale telestrada potrafi zamieszac a szczegolnie jej wyslannicy mój znajomy ma już 76 lat i pod pretekstem przedluzenia umowy wcisnąć udalo SIĘ jemu numer komorkowy za ktory przyszla faktura w wysokosci 95 zł to jest jawne oszustwo sprawa nadaje się do oddania na policję ibtak też zostanie uczynione pozdrawiam

    Odpowiedz
  • Wnuczka(2019-04-28 18:54) Zgłoś naruszenie 30

    Przedstawiciele znów stosują nielegalne praktyki naciągając starsze osoby na podpisanie nowych umów pod pozorem przedłużenia starych!!! Najgorsze w tym wszystkim jest to że nie działają sami lecz dostają namiary od centrali na osoby którym kończą się umowy!!! Ten proceder jest karygodny!!! Jak można w ten sposób wykorzystywać ufność starszych osób!!!

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • Orlando(2019-03-09 23:57) Zgłoś naruszenie 20

    Dla mnie jest dziwne, ze ta firma jeszcze w ogole ma prawo dzialac na rynku. Oszukuja ludzi, nekaja telefonami i wykorzystuja naiwnosc starszych ludzi nie tlumaczac im jakie papiery podsuwaja do podpisu.

    Odpowiedz
  • JANIk(2019-02-22 12:49) Zgłoś naruszenie 10

    telestrada to naciągacze/wprowadzili w błąd wielu ludzi /pomimo skarg ciągle nękają ludzi telefonami/kiedy odpowiednie władze przerwą ten proceder?nękanie telefonami powinno być zabronione/ NIE TOLERUJMY OSZUSTÓW!!!

    Odpowiedz
  • El(2019-05-15 19:13) Zgłoś naruszenie 10

    Banda amatorów! Liczy się tylko zysk nic więcej, naciągają starsze osoby, które nie są świadome co podpisują.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Poradnik konsumenta

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

Szukaj

Polecane