Polscy producenci gier znowu chcą rzucić wyzwanie światowej branży. Jak zapowiada szef studia CI Games Marek Tymiński, powstająca wlaśnie gra wideo "Sniper Ghost Warrior 3" będzie mogła konkurować z największymi.

Przed studiem stoi ambitne wyzwanie - poprzednie dwie części serii sprzedały się na świecie w ponad 5 milionach egzemplarzy, ale grały raczej w drugiej lidze, teraz ma być inaczej. Ambicją studia jest - według Marka Tymińskiego - ustanowienie nowej poprzeczki dla gier snajperskich.
""Sniper Ghost Warrior 3", zamiast tak jak poprzednie części prowadzić gracza po sznurku, ma zachęcać do rekonesansu i samodzielnego decydowania o sposobach realizowania misji, a cała lista zmian jest dużo dłuższa. Wizja gry poszła do przodu, a dyrektor kreatywny ma nie tylko 20-letnie doświadczenie w branży, ale też służył w Marines, co daje niezastąpione doświadczenie" - mówi szef studia.
Pierwsze prezentacje budzą zainteresowanie branżowych dziennikarzy, ale jeszcze za wcześnie na wieszczenie kolejnego sukcesu polskiej branży. Premiera gry, której produkcja może pochłonąć nawet 40 milionów złotych, ma mieć miejsce w drugim kwartale przyszłego roku.