Armagedon w sieci czyli nowy algorytm Google. Mobilne serwisy z pierwszeństwem

autor: Patrycja Otto21.04.2015, 07:37; Aktualizacja: 21.04.2015, 07:41

Od dziś w Google obowiązują nowe zasady wyświetlania wyników wyszukiwania na smartfonach i tabletach. W pierwszej kolejności będą się pokazywać strony mające wersję przystosowaną do takich urządzeń

Eksperci mówią o Armagedonie w sieci, oczywiście z punktu widzenia przedsiębiorców, którzy nie nastawiali się dotychczas na takich odbiorców. Strony, portale i e-sklepy bez mobilnej wersji już niedługo znikną z mobilnych wyników wyszukiwania. Google tłumaczy, że robi wszystko z myślą o klientach. – Zależy nam na tym, by otrzymywali oni wynik najwyższej jakości. Tym samym znajdowali w sieci więcej witryn dostosowanych do posiadanych przez nich urządzeń. Ogłaszane przez nas zmiany nie dotyczą wersji wyszukiwarki dla komputerów – wyjaśnia Piotr Zalewski z Google Polska. 30 proc. wszystkich zapytań do wyszukiwarki pochodzi już z urządzeń mobilnych.


Pozostało 78% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane