statystyki

Armagedon w sieci czyli nowy algorytm Google. Mobilne serwisy z pierwszeństwem

autor: Patrycja Otto21.04.2015, 07:37; Aktualizacja: 21.04.2015, 07:41

Od dziś w Google obowiązują nowe zasady wyświetlania wyników wyszukiwania na smartfonach i tabletach. W pierwszej kolejności będą się pokazywać strony mające wersję przystosowaną do takich urządzeń

Eksperci mówią o Armagedonie w sieci, oczywiście z punktu widzenia przedsiębiorców, którzy nie nastawiali się dotychczas na takich odbiorców. Strony, portale i e-sklepy bez mobilnej wersji już niedługo znikną z mobilnych wyników wyszukiwania. Google tłumaczy, że robi wszystko z myślą o klientach. – Zależy nam na tym, by otrzymywali oni wynik najwyższej jakości. Tym samym znajdowali w sieci więcej witryn dostosowanych do posiadanych przez nich urządzeń. Ogłaszane przez nas zmiany nie dotyczą wersji wyszukiwarki dla komputerów – wyjaśnia Piotr Zalewski z Google Polska. 30 proc. wszystkich zapytań do wyszukiwarki pochodzi już z urządzeń mobilnych.


Pozostało jeszcze 78% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane