Agoda.com, wiodący serwis rezerwacji hotelowych online, część notowanej na Nasdaq Priceline Group (Nasdaq: PCLN), zaprezentował swoją aplikację na iPad. Po sukcesie aplikacji dla iPhone Agoda oferuje narzędzie ułatwiające rezerwacje za pośrednictwem tabletu od Apple.

Nowa aplikacja dostępna w sklepie iTunes pozwala użytkownikom iPada przeglądać oferowane na Agoda hotele i wyszukiwać noclegi według lokalizacji, nazwy obiektu oraz znajdujących się w okolicy zabytków. Wyniki wyszukiwania można też łatwo sortować - według ceny, ilości gwiazdek, nazwy, popularności hotelu, czy jego lokalizacji. Baza obejmuje ponad 200 tysięcy hoteli na całym świecie.

John Brown, Chief Product Officer firmy Agoda.com powiedział: „Dzięki nowej aplikacji na iPada nasi klienci zyskają możliwość przeglądania milionów doskonałej jakości zdjęć oraz dostęp do bazy ponad 3,5 miliona recenzji. Oczywiście planujemy także regularne wydawanie nowych, ulepszonych wersji aplikacji.”

Ostatnie badania wykazały, że coraz więcej użytkowników korzysta z urządzeń przenośnych do rezerwacji hoteli online i trend ten wciąż przybiera na sile.

Nowa aplikacja na iPada w pełni wykorzystuje większy ekran urządzenia i różni się w kilku zasadniczych kwestiach od wersji na iPhona. Pierwsza z nich to zdecydowanie łatwiejsze i bardziej intuicyjne poruszanie się po mapie, oraz możliwość przyjrzenia się danej lokalizacji z szerszej perspektywy. Inne zalety aplikacji to możliwość przeglądania hoteli według popularności danej lokalizacji, wyszukiwanie hoteli w pobliżu obecnej lokalizacji użytkownika, zapisywanie listy ulubionych hoteli, oraz jeszcze łatwiejsze przeglądanie zdjęć, recenzji oraz informacji o hotelach za pomocą jednego ruchu palcem.