Podczas prezentacji tego projektu w Tokio właściciel toyoty Prius z napędem hybrydowym otrzymał na telefon komórkowy wiadomość od swojego samochodu, przypominającą, że przez noc powinien podładować akumulatory.
Gdy właściciel podłączył samochód do gniazdka elektrycznego, na jego komórkę przyszłą następna wiadomość: "Ładowanie zakończy się o godz. 2.15. Czy to ci odpowiada? Do zobaczenia jutro". Innych szczegółów, dotyczących form i zakresu tej nowej formy interakcji samochód-kierowca na razie nie ujawniono.
Toyota inwestuje w to przedsięwzięcie 5,5 miliona USD
Komunikacja kierowcy z jego samochodem na portalu społecznościowym może być poufna, ale można też będzie udostępniać ją innym "przyjaciołom Toyoty", na wzór wielu portali społecznościowych. Toyota obiecuje sobie po tym mnóstwo cennych informacji o swoich samochodach i ich właścicielach.
Toyota inwestuje w to przedsięwzięcie 5,5 miliona USD, Microsoft 4,1 mln, a Salesforce.com 2,8 mln. Usługa ma ruszyć w Japonii w 2012 roku, a później Toyota zamierza ją oferować na całym świecie.