Reklamy złej żywności znikną z programów dla dzieci

autor: Beata Lisowska31.03.2015, 07:08; Aktualizacja: 31.03.2015, 09:36

Zakaz umieszczania takich spotów w audycjach, przed ich emisją oraz po ich zakończeniu zawiera projekt ustawy o zdrowiu publicznym. Został on właśnie przekazany do konsultacji społecznych. To kolejny krok rządu w walce z otyłością dzieci spowodowaną złym odżywianiem. Już wkrótce niezdrowe przekąski znikną ze szkolnych sklepików. Od września zacznie bowiem obowiązywać nowelizacja ustawy z 28 listopada 2014 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015 r. poz. 35). Niezdrowa żywność przestanie być też intensywnie reklamowana.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane