Piętnastomilionowa promesa kredytowa udzielona przez SKOK wystarczyła, by Trwam mogła zadebiutować na multipleksie.
W sobotę na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej wystartowała Telewizja Trwam. Uzyskuje ona oglądalność na poziomie ok. 6 tys. osób w ciągu minuty. Tak przynajmniej wynika z ostatnich dostępnych danych, ponieważ agencja badawcza Nielsen przestała monitorować oglądalność tej telewizji na początku 2013 r.
Pojawienie się stacji (odbieranej do tej pory tylko przez satelitę i sieci kablowe) w wersji ogólnopolskiej mogłoby być wielką szansą z biznesowego punktu widzenia. Czy jednak telewizja ją wykorzysta? – Naszym celem jest dotarcie do jak największej liczby Polaków, w tym przede wszystkim do osób potrzebujących duchowego wsparcia, modlitwy i poczucia bycia we wspólnocie – powiedziała DGP Lidia Kochanowicz-Mańk, dyrektor finansowa Fundacji Lux Veritatis, właściciela stacji. Dodała, że obecność tego programu na multipleksie nie jest rozpatrywana w kategoriach biznesowych.