statystyki

TVP Sport i Rozrywka bez efektu wow!

autor: Elżbieta Rutkowska28.05.2019, 07:32; Aktualizacja: 28.05.2019, 07:45
TVP podkreśla, że wejście na MUX8 nie było „obliczone na osiągnięcie szybkich efektów”, lecz „długookresowych korzyści”

TVP podkreśla, że wejście na MUX8 nie było „obliczone na osiągnięcie szybkich efektów”, lecz „długookresowych korzyści”źródło: ShutterStock

Na tym, że nadawca publiczny zaczął korzystać ze swoich miejsc na MUX8, najbardziej zyskał operator tej platformy. Innym nadawcom widzów za bardzo nie przybyło.

Kanał TVP Sport, który wraz z TVP Rozrywka wszedł na ósmy multipleks, okazał się magnesem dla widzów telewizji naziemnej, lecz nie tak silnym, by radykalnie poprawić sytuację innych stacji nadających w ramach tej platformy. Ich oglądalność wprawdzie rośnie, ale nadawcy nie mają jeszcze zysków.


Pozostało jeszcze 64% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane