statystyki

TVP wzmacnia dystrybucję i zmienia strukturę

autor: Elżbieta Rutkowska09.04.2019, 07:40; Aktualizacja: 09.04.2019, 07:49

źródło: DGP

Publiczna telewizja wprowadzi do emisji naziemnej nie więcej niż trzy kolejne stacje. Przejdzie też na nowocześniejszy standard nadawania sygnału.

Zarząd TVP, czyli prezes Jacek Kurski i Marzena Paczuska, w ostatni piątek zdecydował o powstaniu biura dystrybucji – wynika z informacji DGP. Postanowił też dokonać kilku innych zmian w strukturze organizacyjnej spółki. Nowy regulamin będzie jeszcze musiała zatwierdzić rada nadzorcza spółki.

Wspólnym mianownikiem reorganizacji jest dążenie do maksymalizacji zasięgu wszystkich kanałów TVP. Nowo powstałe biuro zajmie się więc rozwojem istniejących form dystrybucji, czyli emisji naziemnej, platform satelitarnych i sieci kablowych oraz serwisów internetowych – a ponadto będzie pracowało nad wykorzystaniem możliwości, jakie daje połączenie tradycyjnej telewizji linearnej i internetu. W grę wchodzi tu nowa platforma wideo w sieci (OTT – over-the-top). W ten sposób nadawca publiczny zamierza zwiększyć oglądalność swoich programów, a co za tym idzie – także przychodów reklamowych.


Pozostało jeszcze 77% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane