statystyki

TVP nad kreską, choć na kroplówce

autor: Elżbieta Rutkowska11.07.2018, 08:01; Aktualizacja: 11.07.2018, 08:39
Z raportu spółki za 2017 r. wynika, że ze sponsoringu telewizja publiczna uzyskała 98 mln zł

Z raportu spółki za 2017 r. wynika, że ze sponsoringu telewizja publiczna uzyskała 98 mln złźródło: ShutterStock

Przychody TVP ze sprzedaży czasu reklamowego w ub.r. wyniosły 701 mln zł i były o 7 proc. mniejsze niż w 2016 r.

Z raportu spółki za 2017 r. wynika, że ze sponsoringu telewizja publiczna uzyskała 98 mln zł. To spadek o 17 proc. O 72 proc. wzrosły za to wpływy z abonamentu. Przekroczyły 621 mln zł. To efekt głównie pierwszej transzy rekompensaty z budżetu państwa za osoby zwolnione z tej daniny. Druga transza jest wypłacana w tym roku.


Pozostało jeszcze 87% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane