statystyki

TVP nad kreską, choć na kroplówce

autor: Elżbieta Rutkowska11.07.2018, 08:01; Aktualizacja: 11.07.2018, 08:39
Z raportu spółki za 2017 r. wynika, że ze sponsoringu telewizja publiczna uzyskała 98 mln zł

Z raportu spółki za 2017 r. wynika, że ze sponsoringu telewizja publiczna uzyskała 98 mln złźródło: ShutterStock

Przychody TVP ze sprzedaży czasu reklamowego w ub.r. wyniosły 701 mln zł i były o 7 proc. mniejsze niż w 2016 r.

Z raportu spółki za 2017 r. wynika, że ze sponsoringu telewizja publiczna uzyskała 98 mln zł. To spadek o 17 proc. O 72 proc. wzrosły za to wpływy z abonamentu. Przekroczyły 621 mln zł. To efekt głównie pierwszej transzy rekompensaty z budżetu państwa za osoby zwolnione z tej daniny. Druga transza jest wypłacana w tym roku.


Pozostało 87% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane