RODO: Algorytm zdecyduje, kto ma wiarygodność kredytową

autor: Sławomir Wikariak01.03.2018, 07:19; Aktualizacja: 01.03.2018, 08:23
pieniądze, kasa, banknot

Algorytmy banków mogą brać pod uwagę choćby to, czy w niedzielę klient płacił kartą w sklepie z alkoholem.źródło: ShutterStock

Banki będą mogły profilować klientów w sposób zautomatyzowany, bez pytania ich o zgodę. Nie będą nawet musiały wykazywać, że jest to niezbędne do wykonania umowy.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (2)

  • heniu(2018-03-01 14:20) Zgłoś naruszenie 30

    bojo sie bitcojna

    Odpowiedz
  • myślący(2018-03-05 16:16) Zgłoś naruszenie 71

    A potem klient spłaca kredyt wzięty na niego przez oszustów. A bank, z którego wyciekły dane, które posłużyły oszustom, czerpie z tego korzyści. Ot, banksterka górą. Bo są równi i równiejsi. A kryzys w 2008 roku to skąd - przez banki, święte krowy.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane