Nieudany zakup w sieci? Dowiedz się, jak możesz zwiększyć swoje bezpieczeństwo

21.01.2017, 08:00
internet

Dla konsumentów e-sklepów najważniejsza jest wygoda zakupu i transakcji oraz bezpieczeństwo ich pieniędzy i jakość towaru za jaki zapłacili.źródło: ShutterStock

Dokonując zakupu w Internecie konsument staje przed wieloma wyzwaniami – co się dzieje z moimi pieniędzmi, czy transakcja została zrealizowana, kiedy sprzedawca wyśle towar, co zrobić, jeśli trafimy na nierzetelnego przedsiębiorcę. Kluczem do bezpiecznego zakupu jest weryfikacja.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:gazetaprawna.pl
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (2)

  • K.(2017-01-21 09:07) Zgłoś naruszenie 10

    W przypadku płatności przy odbiorze kupujący otrzymuje paragon albo fakturę. Nie rozumiem jaką dokumentację musi później zbierać aby udowodnić, że kupił towar akurat u tego przedsiębiorcy.

    Odpowiedz
  • Piotr(2017-01-21 09:53) Zgłoś naruszenie 20

    Czy to jest materiał sponsorowany?

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane