statystyki

50 mld zł do wydania na tory w Polsce

autor: Konrad Majszyk20.07.2015, 07:33; Aktualizacja: 20.07.2015, 10:59
Priorytetem jest Śląsk. Mamy tu odcinek linii E65 Będzin–Katowice–Tychy–Czechowice Dziedzice–Zebrzydowice (inwestycja warta 4,1 mld zł), a także drugi etap prac na E30: między Zabrzem, Katowicami i Krakowem (2,5 mld zł)

Priorytetem jest Śląsk. Mamy tu odcinek linii E65 Będzin–Katowice–Tychy–Czechowice Dziedzice–Zebrzydowice (inwestycja warta 4,1 mld zł), a także drugi etap prac na E30: między Zabrzem, Katowicami i Krakowem (2,5 mld zł)źródło: ShutterStock

Śląsk i bałtyckie porty to priorytety dla naszych kolei. Znamy nową listę projektów pretendujących do dotacji z programu „Łącząc Europę” w ramach drugiego naboru wniosków.

Reklama


Reklama


Kolejarze z rozmachem sięgają po pieniądze z unijnego funduszu CEF (Connecting Europe Facility), który w Polsce nosi nazwę „Łącząc Europę”. To instrument skrojony przez Brukselę dla budżetu na lata 2014–2020, który ma udrożnić korytarze sieci TEN-T, czyli „kolejowe autostrady”, np. Bałtyk-Adriatyk czy Tallin-Hamburg.


Pozostało jeszcze 88% treści

PROMOCJA
Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc już od 33,00 złZamów abonament

Przeczytaj artykuł
Koszt SMS-a 2,46 złZapłać sms-emMasz już kod?
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Prawo na co dzień

Galerie

Reklama