Reklama, prasa, telewizja pod lupą UOKiK. Cel: Dekoncentracja mediów

autor: Patryk Słowik12.10.2017, 07:42; Aktualizacja: 12.10.2017, 08:19
media, telewizja

UOKiK utrzymuje, że nie interesuje się kwestiami politycznymi.źródło: ShutterStock

Pod lupą UOKiK znalazły się m.in. rynki reklamy medialnej, drukarni, prasy i płatnej telewizji.

Reklama


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama


Źródło:Dziennik Gazeta Prawna

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane

Reklama