Na razie awaria trwa. Całodobowo walczy z nią sztab kryzysowy. W tej chwili bilet można kupić tylko tradycyjnymi metodami, czyli na dworcu, lub w pociągu. Bez żadnych dopłat bilet można kupić także na pokładzie pociągu Pendolino.
To nie pierwsza poważna usterka systemu sprzedaży biletów PKP Intercity. System zawiesił się kilka godzin po wprowadzeniu do oferty biletów na pociągi Pendolino, pod koniec zeszłego roku. Naprawa trwała kilka dni. Swoje stanowiska stracili wtedy wiceprezes firmy oraz dyrektorzy odpowiedzialni za sprawne działanie systemu.
Stosowne informacje w sprawie awarii dostępne są na stronie www.intercity.pl oraz na dworcach.
Komentarze (1)
Pokaż:
NajnowszePopularneNajstarszeintercity ma własny system rezerwacyjny który na sile odcieli od sieci obsługiwane przez PKP informatykę.
do tego by było śmieszniej do tej pory nie zapłacili za swój system ani grosza...
to jakby za dziury w autostradzie wyrzucano szefa Orlenu...
niby coś wspólnego mają...substancje ropopochodne w paliwach i asfalcie...
Nie twierdzę że szef PKP informatyka nie zasługiwal na kopa w d... lecz pogoni ono go za coś w czym akurat nie mial winy...