PKP Intercity: Już 44 proc. biletów pasażerowie kupują przez internet

13.02.2020, 11:05; Aktualizacja: 13.02.2020, 11:41
PKP Intercity to największy w Polsce kolejowy przewoźnik dalekobieżny. W 2019 r. spółka miała blisko 49 mln pasażerów wobec ponad 46 mln pasażerów rok wcześniej

PKP Intercity to największy w Polsce kolejowy przewoźnik dalekobieżny. W 2019 r. spółka miała blisko 49 mln pasażerów wobec ponad 46 mln pasażerów rok wcześniejźródło: ShutterStock

Z internetowego systemu zakupu biletów e-IC skorzystało dotychczas 100 milionów pasażerów PKP Intercity, podał przewoźnik. W 2019 roku liczba biletów sprzedanych przez system e-IC wyniosła 14,5 mln
wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:ISBnews
Polub Gazetaprawna.pl

Reklama

Komentarze (1)

  • Rafał(2020-02-14 17:38) Zgłoś naruszenie 00

    Już 44 proc. biletów pasażerowie kupują przez internet. Tylko w 2019 roku pasażerowie nabyli tą drogą ponad 14,5 mln biletów. W 2019 r. spółka miała blisko 49 mln pasażerów wobec ponad 46 mln pasażerów rok wcześniej. To teraz pytanie w jaki sposób zostało obliczone 44%? Proszę o wskazówki, bo ... ja liczę to tak: 14,5/46=29%

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie