Reklama

Abonencie, poznaj swoje prawa. Co robić kiedy jakość usług jest niezgodna z umową?

Przerwa w świadczeniu usług Użytkownik usługi ma prawo do odszkodowania za jej niewykonanie, lub wykonanie niezależyte. Jego wysokośzależy od rodzaju usługi i od podmiotu, który ją świadczy, ponieważ odpowiedzialność jest uzależniona od szczegółowo określonych w ustawie zasad. W przypadku przerw w świadczeniu usługi powszechnej, abonent ma prawo do odszkodowania w wysokości 1/15 średniej opłaty miesięcznej, zgodnej z rachunkami z trzech ostatnich okresów rozliczeniowych. Maksymalny czas przerwy, za który odszkodowanie nie przysługuje wynosi 36 godzin. Mimo to za każde 12 godzin odcięcia od usługi abonent ma prawo zwrotu 1/30 rachunku.
Przerwa w świadczeniu usług Użytkownik usługi ma prawo do odszkodowania za jej niewykonanie, lub wykonanie niezależyte. Jego wysokośzależy od rodzaju usługi i od podmiotu, który ją świadczy, ponieważ odpowiedzialność jest uzależniona od szczegółowo określonych w ustawie zasad. W przypadku przerw w świadczeniu usługi powszechnej, abonent ma prawo do odszkodowania w wysokości 1/15 średniej opłaty miesięcznej, zgodnej z rachunkami z trzech ostatnich okresów rozliczeniowych. Maksymalny czas przerwy, za który odszkodowanie nie przysługuje wynosi 36 godzin. Mimo to za każde 12 godzin odcięcia od usługi abonent ma prawo zwrotu 1/30 rachunku. / ShutterStock
Co należy zrobić, gdy jakość usług jest niezadowalająca lub niezgodna z warunkami zawartej umowy ?

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Mateusz Albin

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama

Zobacz więcej

image for background

Przejdź do strony głównej