Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Abonencie, poznaj swoje prawa. Co robić kiedy jakość usług jest niezgodna z umową?

Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
Przerwa w świadczeniu usług Użytkownik usługi ma prawo do odszkodowania za jej niewykonanie, lub wykonanie niezależyte. Jego wysokośzależy od rodzaju usługi i od podmiotu, który ją świadczy, ponieważ odpowiedzialność jest uzależniona od szczegółowo określonych w ustawie zasad. W przypadku przerw w świadczeniu usługi powszechnej, abonent ma prawo do odszkodowania w wysokości 1/15 średniej opłaty miesięcznej, zgodnej z rachunkami z trzech ostatnich okresów rozliczeniowych. Maksymalny czas przerwy, za który odszkodowanie nie przysługuje wynosi 36 godzin. Mimo to za każde 12 godzin odcięcia od usługi abonent ma prawo zwrotu 1/30 rachunku.
Przerwa w świadczeniu usług Użytkownik usługi ma prawo do odszkodowania za jej niewykonanie, lub wykonanie niezależyte. Jego wysokośzależy od rodzaju usługi i od podmiotu, który ją świadczy, ponieważ odpowiedzialność jest uzależniona od szczegółowo określonych w ustawie zasad. W przypadku przerw w świadczeniu usługi powszechnej, abonent ma prawo do odszkodowania w wysokości 1/15 średniej opłaty miesięcznej, zgodnej z rachunkami z trzech ostatnich okresów rozliczeniowych. Maksymalny czas przerwy, za który odszkodowanie nie przysługuje wynosi 36 godzin. Mimo to za każde 12 godzin odcięcia od usługi abonent ma prawo zwrotu 1/30 rachunku. / ShutterStock

Powiązane

Reklama

Komentarze(1)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • hdf
    2015-09-14 08:23:42
    Nie wiem czy jest tak wszędzie ale w moim mieście jakiś czas temu Orange zmieniło treść umowy, z czego wynika, że gwarantują 10 % transferu tego za który się płaci, tj. płacę za 10 mega a umowa gwarantuje min. 1 mega i z taką prędkością ten internet chodzi... ręce opadają.

    Dodam, że jeszcze dwa lata temu gwarantowali 50 % ...
    0
Reklama
Reklama

Zobacz więcej