Reklama

Reklama

Reklama

Jak przenieść numer telefonu i nie dać się nabrać na sztuczki operatorów

Aby zmienić dostawcę usług telefonicznych z zachowaniem numeru telefonu konieczne będzie złożenie wniosku, na wzorze dostępnym w punkcie obsługi klientów wybranego operatora, lub w jego serwisie internetowym. Nowy usługodawca prawdopodobnie będzie pomagał abonentowi w procesie. Zgodnie z prawem telekomunikacyjnym nowy dostawca ma na udzielenie odpowiedzi 6 godzin jeżeli sprawa dotyczy telefonu komórkowego i wniosek złożono osobiście w punkcie, lub 3 dni robocze, jeżeli wniosek przesłano pocztą. Jeżeli sprawa dotyczy telefonu stacjonarnego operator ma 1 dzień roboczy w przypadku gdy wniosek złożyliśmy osobiście i 14 dni roboczych, jeżeli wysłaliśmy go pocztą. [UKE]
Aby zmienić dostawcę usług telefonicznych z zachowaniem numeru telefonu konieczne będzie złożenie wniosku, na wzorze dostępnym w punkcie obsługi klientów wybranego operatora, lub w jego serwisie internetowym. Nowy usługodawca prawdopodobnie będzie pomagał abonentowi w procesie. Zgodnie z prawem telekomunikacyjnym nowy dostawca ma na udzielenie odpowiedzi 6 godzin jeżeli sprawa dotyczy telefonu komórkowego i wniosek złożono osobiście w punkcie, lub 3 dni robocze, jeżeli wniosek przesłano pocztą. Jeżeli sprawa dotyczy telefonu stacjonarnego operator ma 1 dzień roboczy w przypadku gdy wniosek złożyliśmy osobiście i 14 dni roboczych, jeżeli wysłaliśmy go pocztą. [UKE] / ShutterStock

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Mateusz Albin

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama

Zobacz więcej

image for background

Przejdź do strony głównej