"Play to już nie tylko rozmowy, SMS, internet, ale też muzyka i TV w ramach istniejącego abonamentu. Ponad połowa ściągalnego u nas kontentu to wideo. Telewizja Play Now udostępniona będzie w podstawowej wersji w cenie abonamentu" - powiedział Dobrzyński podczas konferencji prasowej.
Jak wskazał, nowa usługa zaoferuje kilkadziesiąt kanałów TV oraz video na żądanie (VOD), możliwość obejrzenia programu do 7 dni po emisji, zachowanie nagrania w chmurze, czy dostęp do usługi na pięciu urządzeniach. Oferta nie będzie zużywać danych z posiadanego pakietu abonamentowego.
Partnerem technologicznym Play we wdrożeniu usługi telewizyjnej jest Atende Software.
Od końca czerwca operator sieci Play przeprowadzał testy konsumenckie usługi telewizyjnej.
Ostatnio operator podawał, że zasięg sieci 4G LTE w Play obejmuje już ponad 89,2% populacji, a do 73,3% populacji dociera zasięg 4G LTE Ultra.
Play podawał również wcześniej, że ma już 700 tys. użytkowników muzycznej usługi Tidal. Usługa została udostępniona pod koniec ub.r.
Play świadczy mobilne usługi głosowe, tekstowe oraz transmisji danych klientom indywidualnym oraz biznesowym (przede wszystkim małym i średnim przedsiębiorstwom) w oparciu o umowę oraz na kartę poprzez swoją własną sieć telekomunikacyjną 2G/3G/4G LTE, a także w oparciu o długoterminowe umowy o roamingu krajowym zawarte z trzema pozostałymi operatorami sieci komórkowych w Polsce.