Internet bez limitu transferu danych o prędkości do 80 Mb/s będzie można kupić już 39,90 zł miesięcznie. Ponadto, specjalnie dla użytkowników Neostrady lub telefonu domowego przygotowano trzy nowe plany komórkowe z nielimitowanymi usługami, tańsze o 30 złotych. W nielimitowanym planie Super Smart Plan Open obniżka sięga 50 procent.
Dotychczas z niższych cen Neostrady mogli korzystać mieszkańcy 76 gmin, w których jesienią 2014 internet został uwolniony z ograniczeń regulacyjnych. Obecnie atrakcyjne ceny są dostępne w całym kraju.
W Superpromocji jest jeden, znacznie niższy abonament dla wszystkich opcji prędkości. Szybki domowy internet o prędkości nawet do 80 Mb/s - bez limitów transferu danych można mieć już za 39,90 zł miesięcznie.
Niższe są także ceny FunPacka, czyli pakietu składającego się z Neostrady, telewizji i telefonu domowego. Można go kupić za 59,90 zł miesięcznie, niezależnie od wybieranej opcji prędkości internetu - do 10, do 20 lub do 80 Mb/s. Podane ceny obowiązują przy wyborze umowy na 24 miesiące oraz e-faktury.
Oferta będzie dostępna od 25 czerwca.
Użytkownicy Neostrady (także zawartej w pakietach, np. FunPacku) lub telefonu domowego w Orange zyskują też bardzo korzystną ofertę na telefon komórkowy. Smart Plany Open to trzy propozycje abonamentowe, odpowiadające na różne potrzeby klientów. Każdy z nich jest o 30 zł tańszy niż w standardowej ofercie.
W Super Smart Planie Open (oferta bez telefonu), klienci otrzymują nielimitowane rozmowy i SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci, bezpieczny i nielimitowany internet w telefonie (po wykorzystaniu pakietu 5GB prędkość internetu jest niższa, ale klient nie ponosi już żadnych opłat za połączenia z siecią), a także pakiet roamingowy: 400 minut na rozmowy i 100 MB na internet w krajach UE. Abonament wynosi tylko 29,99 zł.
Dla klientów, którzy woleliby ofertę ze smartfonem, do wyboru są: Smart Plan Halo Open za 39,98 zł oraz Smart Plan Multi Open za 59,98 zł. W obydwu planach klienci również otrzymują nielimitowane rozmowy i SMSy do wszystkich sieci.
Każdy użytkownik Neostrady lub telefonu domowego może kupić dowolną liczbę planów w Promocji Smart Plan Open – dla każdego członka rodziny. Na każdy otrzyma taki sam rabat – czyli 30 złotych miesięcznie, przez cały czas trwania umowy. Decydując się na trzy nowe plany abonamentowe zaoszczędzi na nich aż 90 zł miesięcznie.
Szczegóły Smart Planów Open dla użytkowników Neostrady lub telefonu domowego przedstawia poniższa tabela.
Promocja Smart Planów Open łączy się z rabatem Orange Open. Oznacza to, że dokupując kolejne plany mobilne nie objęte niniejszą promocją (telefon komórkowy lub internet mobilny), klient zyskuje dodatkowy rabat.
Z promocyjnych planów mogą skorzystać nie tylko obecni użytkownicy usług domowych Orange, ale także ci klienci, którzy zadeklarują zakup Neostrady lub telefonu domowego w ciągu miesiąca. W przypadku użytkowników telefonu domowego, do skorzystania z promocji uprawnia abonament w wysokości przynajmniej 39 zł. Oferta dotyczy zarówno nowych aktywacji, jak i klientów przedłużających umowę na telefon komórkowy czy przenoszących numer do Orange.
Skąd się bierze opłata za utrzymanie łącza i dlaczego? - komentarz rzecznika Orange, Wojciech Jabczyńskiego
Zawsze kiedy uatrakcyjniamy Neostradę, komentarze na forach i tak prędzej czy później meandrują do opłaty za utrzymanie łącza. Pytacie, dlaczego dalej ją doliczamy, jeśli ktoś nie ma telefonu stacjonarnego i czemu kosztuje prawie 30 zł? I tak od wielu lat. Wiem, że i tym razem nie jesteśmy w stanie uniknąć tej dyskusji, dlatego odpowiadam wyprzedzająco. Opłata za utrzymanie łącza dla użytkowników „czystej” Neostrady pozostaje w nowej ofercie. Wynika to z obowiązków regulacyjnych, jakie zostały nałożone na Orange Polska przez UKE. Jesteśmy zobowiązani utrzymywać sieć telekomunikacyjną, doprowadzaną do lokali klientów, w stanie pełnej gotowości do świadczenia usług z zachowaniem wysokich standardów jakości. To oznacza stały nadzór, permanentną modernizację i usuwanie awarii. Do tego trzeba doliczyć płacenie podatków infrastrukturalnych i opłat za zasoby numeracyjne itp. Jednym zdaniem: To wszystko kosztuje i musi być uwzględnione w cenach usług. Inne podmioty np. dostawcy usług telekomunikacyjnych w Polsce i Unii Europejskiej, dostawcy energii, czy gazu również pobierają cykliczne opłaty, by utrzymywać sieć. Dlaczego jednak opłaty za utrzymanie łącza nie można wliczyć w cenę Neostrady? Na jednym łączu może być świadczonych kilka usług telekomunikacyjnych, a opłata za utrzymanie łącza może być wliczona w cenę jednej z usług lub wyodrębniona jako osobna pozycja na fakturze. Natomiast jest pobierana tylko raz. W przypadku telefonu stacjonarnego opłata od początku istnienia tej usługi jest wliczona w abonament. Kolejne wdrażane do oferty usługi nie musiały już zawierać tej opłaty w abonamencie, jeśli były świadczone na łączu, gdzie był już telefon. Dopiero w przypadku, kiedy klient korzystający np. z Neostrady nie korzysta z telefonu lub z niego zrezygnuje zaczynamy naliczać opłatę. Wiem, że nie wszystkich takie wytłumaczenie przekonuje, ale innego nie mam.
Źródło: Materiały prasowe, blog.orange.pl
oprac. T.J.