Orange Polska ma 15,126 mln klientów komórkowych po III kw. 2013 roku, o 2,5% więcej r/r, podała spółka w komunikacie.

Liczba klientów post paid wyniosła w tym okresie 7,05 mln wobec 6,89 mln rok wcześniej. Liczba klientów pre-paid wzrosła do 8,07 mln wobec 7,86 mln rok wcześniej.

Liczba klientów 3P (internet, TV i VoIP) wzrosła o 74,3% r/r do 333 tys.

Stacjonarne łącza głosowe (rynek detaliczny) spadły o 7,2% r/r do 4,82 mln. Stacjonarne dostępy szerokopasmowe (rynek detaliczny) obniżyły się o 1,4% r/r do 2,3 mln.

Mobilne dostępy szerokopasmowe wzrosły o 23,5% r/r do 702 tys., a liczba klientów usług TV wzrosła o 1% do 699 tys.

Grupa Orange Polska dostarcza m.in. usługi telefonii stacjonarnej, dostępu do internetu, telewizję oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP), telefonii komórkowej - w tym usługi trzeciej generacji w standardzie UMTS oraz usługi oparte na technologii CDMA.