Sprzedaż usług wiązanych oraz większa liczba klientów sieci komórkowej znacznie poprawiły wyniki operatora
Nadal spadają przychody Orange, ale dzieje się to wolniej niż do tej pory. W III kw. 2013 r. wyniosły one 3,2 mld zł, w porównaniu do 3,47 mld zł w analogicznym okresie ubiegłego roku. To daje spadek rzędu 7,9 proc. rok do roku. Jednak w tej zniżce przychodów zawierają się skutki obniżek MTR (za kończenie połączeń w innej sieci), narzuconych przez regulatora. Po wyłączeniu tego czynnika spadek przychodów wyniósł 2,5 proc. rok do roku wobec spadków rzędu 5,5 proc. w II kw. oraz 3,1 proc. w I kw.
Poprawa bierze się przede wszystkim z niższego tempa spadku przychodów z usług stacjonarnych, coraz lepszej sprzedaży usług wiązanych oraz dużego zainteresowania ofertą nju mobile. W III kw. operator stracił 78 tys. klientów sieci stacjonarnej, podczas gdy w analogicznym okresie poprzedniego roku z tej usługi zrezygnowały 132 tys.