statystyki

10 lat Playa: Od zera do wicelidera

autor: Barbara Sowa01.03.2017, 08:06; Aktualizacja: 01.03.2017, 10:17
biznes, firma, urządzenia mobilne

Bartosz Dobrzyński, członek zarządu i szef marketingu w P4, przyznaje, że konkurencja z początku nie doceniała najmłodszego gracza.źródło: ShutterStock

Kilkanaście milionów klientów i kilka zwycięskich wojen cenowych na koncie. Po dekadzie zwyżek operator musi jednak szukać nowej ścieżki.

– Play przyciągał coraz więcej klientów, a na brodach moich pracowników pojawiało się coraz więcej siwych włosów – żartował Jorgen Bang-Jensen, prezes P4, operatora sieci Play, na konferencji podsumowującej wyniki finansowe firmy za 2016 r. W tym roku Play obchodzi 10-lecie funkcjonowania w Polsce. – Byliśmy mali, a dziś mamy 14,4 mln klientów. I to nasz największy sukces – podkreśla.

Wchodząc na rynek, sieć szokowała niskimi stawkami. Największy cios na starcie zadała wtedy Erze, której odebrała niemal 1/3 punktów sprzedaży (należących do Germanosa, największego dilera Ery, który zdecydował się przejść do Play). Z czasem na hasło „przejdź do Play” dzięki agresywnym kampaniom i tanim ofertom zaczęło reagować coraz więcej Polaków. Pod koniec 2007 r. firma miała niespełna 800 tys. klientów, rok później już 2 mln.


Pozostało 69% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane