SMS-y premium bez kantów: Operatorzy nie wypracowali własnych rozwiązań, zrobi to minister

autor: Patryk Słowik06.02.2017, 07:33; Aktualizacja: 06.02.2017, 09:46
telefon, konsument

Drugi z postulatów dotyczy blokowania usług premium SMS na życzenie konsumentów.źródło: ShutterStock

Przedsiębiorcy telekomunikacyjni mieli szansę na wypracowanie własnych rozwiązań. Nie skorzystali z niej. Rynek wysoko płatnych usług przemebluje minister Streżyńska.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • chrobotek46(2017-04-10 11:00) Zgłoś naruszenie 00

    Praktyka powinna być taka, że to należy zawsze o zgodę pytać klienta, a nie,że to klient ma dzwonić czy pisać SMSa że czegoś nie chce. Należy wreszcie ucywilizować tę wolnoamerykankę dziadowskich firm

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane