Nowelizacja samorządowych ustaw ustrojowych [KOMENTARZ, cz. 2)

autor: Joanna Kostrzewska, Anna Kudra, prof. UAM dr hab. Krystian M. Ziemski, Maciej Kiełbus19.12.2018, 09:31; Aktualizacja: 19.12.2018, 09:42
W publikowanej dzisiaj drugiej części komentarza omówiono w szczególności zagadnienia dotyczące interpelacji i zapytań składanych przez radnych, budżetu obywatelskiego oraz obywatelskiej inicjatywy uchwałodawczej czy też raportu o stanie danej jednostki samorządu terytorialnego.

W publikowanej dzisiaj drugiej części komentarza omówiono w szczególności zagadnienia dotyczące interpelacji i zapytań składanych przez radnych, budżetu obywatelskiego oraz obywatelskiej inicjatywy uchwałodawczej czy też raportu o stanie danej jednostki samorządu terytorialnego.źródło: ShutterStock

Dziś druga, ostatnia część komentarza do zmian w ustrojowych ustawach samorządowych. Pierwszą opublikowaliśmy jeszcze przed inauguracyjnymi sesjami rad i sejmików. Uchwalone na początku roku przepisy w wielu przypadkach zmieniają dotychczasowe rozwiązania funkcjonujące w poszczególnych jednostkach samorządu terytorialnego. Niestety seminaria, konferencje i szkolenia, w których uczestniczą autorzy niniejszego komentarza – prawnicy Kancelarii Prawnej Dr Krystian Ziemski & Partners w Poznaniu, wskazują na liczne problemy interpretacyjne związane z nowymi, przyjętymi w pośpiechu przepisami.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

Szukaj

Polecane