Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

7 oznak, że pracownicy nie lubią swojej pracy

Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
Pracownicy unikają wspólnych spotkań Za wszelką cenę starają uniknąć się konfrontacji. Zawsze wynajdują wymówki, by przełożyć spotkanie, lub starają załatwić sprawy tak, by w ogóle do niego nie doszło – np. wysyłają raport ze swoich działań mailem.
Pracownicy unikają wspólnych spotkań Za wszelką cenę starają uniknąć się konfrontacji. Zawsze wynajdują wymówki, by przełożyć spotkanie, lub starają załatwić sprawy tak, by w ogóle do niego nie doszło – np. wysyłają raport ze swoich działań mailem. / ShutterStock
Wszyscy narzekają na swoich szefów, prawda? Cóż, zdarza się każdemu, ale nie zawsze oznacza to jednak, że pracownik nie lubi swojego przełożonego i swojej pracy. Kiedy należy zacząć się martwić? Najlepiej jeszcze zanim zacznie spadać wydajność, a z pewnością zacznie jeżeli pracownik straci motywację do pracy. Oto sygnały, których nie można zlekceważyć:
Reklama

Komentarze (8)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • prawda?
    2016-04-28 10:51
    Praca jest dla niewolników, zawsze tak było, jest i będzie. Starożytni uważali pracę za coś niegodnego i poniżającego. Tylko człowiek wolny jest kreatywny. Co pracy nadają się tylko ci ludzie, którzy wymagają sterowania, bo bez rozkazów Pana nie wiedzą, co mają ze sobą zrobić. Ludzie kreatywni sami potrafią sobie zorganizować czas i praca jest dla nich tylko przeszkodą w realizacji pasji i marzeń. Praca zabija radość życia. Zwłaszcza taka, która nie ma sensu i bez niej świat by się nie zawalił, a dodatkowo, za którą otrzymuje się jałmużnę! Prawdziwej radości, czyli tej płynącej z głębi duszy, nie przywróci żadna materialna "zabawka". Ludzie mądrzy są w niewoli nieszczęśliwi!
    1
    zgłoś
  • T1000
    2016-04-24 16:34
    W Polsce chyba nikt nie lubi swojej pracy, bo wszyscy chcą jak najszybciej pójść na emeryturę.
    0
    zgłoś
  • mari
    2016-04-24 09:34
    Po 15 latach u jednego pracodawcy mam dość na dzień dobry nic nie jesteście warci opier....się nieudacznicy śmiecie .na samą myśl że jutro muszę iść do pracy zaczynam się telepać.Dla naszej pani 5zł na godz to za dużo a 8 godz.w pracy na szwalni to za mało
    0
    pokażukryj odpowiedzi (1)
    zgłoś
  • Theo
    2016-04-24 06:32
    Moja przełożona sprawila, ze znienawidzilam swoją pracę właśnie dlatego. Byliśmy traktowani jak mięso armatnie. Kiedy straciłam motywację, nie miałam ani jednej rozmowy z pytaniem "dlaczego" tylko od razu wręczyła mi wypowiedzenie, bez ostrzeżenia w piątek o 15.30, zebym przypadkiem nie zdążyła się z współpracownikami pożegnać. Powód zwolnienia ze skutkiem natychmiastowym? "Subiektywna za mała motywacja".
    1
    pokażukryj odpowiedzi (1)
    zgłoś
  • Olga
    2016-04-23 22:50
    Traktowanie podwładnych w sposób podmiotowy przynosi najlepsze rezultaty. To traktowanie w sposób PRZEDMIOTOWY jest nienormalne i niemoralne oraz nie przynosi porządanej produktywności. Autor artykułu albo nie wie o czym pisze albo popełnił duży błąd.
    1
    pokażukryj odpowiedzi (1)
    zgłoś
Reklama
Reklama

Zobacz więcej