statystyki

Kiedy za nieodebranie telefonu służbowego poza godzinami pracy grozi nagana

17.10.2013, 09:44; Aktualizacja: 17.10.2013, 09:45
Najbardziej złożona sytuacja dotyczy pracownika odbierającego telefon poza godzinami pracy, ale nie podczas urlopu.

Najbardziej złożona sytuacja dotyczy pracownika odbierającego telefon poza godzinami pracy, ale nie podczas urlopu.źródło: ShutterStock

Pracownicy dysponują telefonami służbowymi. Jednakże zdarza się, że gdy próbuję się z nimi kontaktować w pilnych sprawach służbowych, to go nie odbierają. Jak wygląda sprawa obowiązku odbierania telefonu służbowego w czasie pracy, poza godzinami pracy i podczas urlopu? Kiedy istnieje obowiązek odbioru telefonu? Jakie konsekwencje grożą pracownikowi?


Pozostało 74% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Komentarze (2)

  • Przełożeni myślą...(2013-10-19 08:47) Zgłoś naruszenie 70

    ... że są władcami i panami życia swojego pracownika. To zaś zakrawa na niewolnictwo. Zapomina się, że praca tlyko służy człowiekowi do życia a nie jest jego celem. Jednym słowem pan kierownik może panu majstrowi skoczyć na pukiel !

    Odpowiedz
  • Staszek(2019-01-25 16:41) Zgłoś naruszenie 10

    A co kiedy szef telefonuje 20 minut po pracy i pyta o wykonanie obowiązków jednocześnie wymagając raportów pisemnych?

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane