statystyki

Kiedy za nieodebranie telefonu służbowego poza godzinami pracy grozi nagana

17.10.2013, 09:44; Aktualizacja: 17.10.2013, 09:45
Najbardziej złożona sytuacja dotyczy pracownika odbierającego telefon poza godzinami pracy, ale nie podczas urlopu.

Najbardziej złożona sytuacja dotyczy pracownika odbierającego telefon poza godzinami pracy, ale nie podczas urlopu.źródło: ShutterStock

Pracownicy dysponują telefonami służbowymi. Jednakże zdarza się, że gdy próbuję się z nimi kontaktować w pilnych sprawach służbowych, to go nie odbierają. Jak wygląda sprawa obowiązku odbierania telefonu służbowego w czasie pracy, poza godzinami pracy i podczas urlopu? Kiedy istnieje obowiązek odbioru telefonu? Jakie konsekwencje grożą pracownikowi?


Pozostało jeszcze 74% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Komentarze (2)

  • Przełożeni myślą...(2013-10-19 08:47) Zgłoś naruszenie 60

    ... że są władcami i panami życia swojego pracownika. To zaś zakrawa na niewolnictwo. Zapomina się, że praca tlyko służy człowiekowi do życia a nie jest jego celem. Jednym słowem pan kierownik może panu majstrowi skoczyć na pukiel !

    Odpowiedz
  • Staszek(2019-01-25 16:41) Zgłoś naruszenie 00

    A co kiedy szef telefonuje 20 minut po pracy i pyta o wykonanie obowiązków jednocześnie wymagając raportów pisemnych?

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane